Karel Chába je vztahový poradce a kouč osobního rozvoje. Má více jak 12 let zkušeností a unikátní know-how. Své služby prezentuje a prodává na webových stránkách partnerske-vztahy.eu. Mimoto na stránkách publikuje celou řadu článků, jak vybudovat harmonický vztah a odpovídá v online poradně, která je bezplatná. Pro pana Chábu jsme prováděli telefonický průzkum, uživatelské testování webu a uživatelské testování  a tvorbu rozsáhlé mailingové kampaně. Redesign webu z obrázku už si ale řešil pan Chába sám.

Před a po testování

 

partnerske-vztahy.eu

Co jsme řešili

Optimalizace konverzní trasy

mnoho uživatelů totiž ze stránek uteklo, aniž by splnili jakýkoliv konverzní cíl a to jsme chtěli změnit.

Podporu brandu

pan Chába má úžasné vystupování a empatii, chtěli jsme na web přenést kus jeho osobnosti a podpořit osobní brand.

Získat podklady pro tvorbu nového webu

jaké prvky použít, jak postavit strukturu, jak upravit konverzní tlačítka.

Složení testerů

Do cílové skupiny patří muži i ženy od 27-40 let, kteří žijí v dlouhodobém vztahu a řeší jakýkoliv typ partnerského problému. Typický uživatel patří do vyšší střední třídy. Žije ve větším městě (především v Praze), webové stránky nabízejí i konzultace na dálku prostřednictvím Skype či e-mailu.

Definovali jsme cílové skupiny uživatelů podle požadavku, se kterým uživatel na webové stránky přichází

  • hledám pomoc se svým problémem
  • mám sice problém, ale nehledám v tuto chvíli řešení
  • hledám informace a tipy, jak mít hezké vztahy

Koho přesně jsme na testování pozvali?

Miroslava

43 let, právě řeší krizi ve vztahu

Jaroslava

39 let, řešila krizi, nyní žije ve spokojeném vztahu

Jan

48 let, právě řeší krizi ve vztahu

Irena

49 let, řešila krizi, nyní je rozvedená

Pavel

34 let, žije ve spokojeném vztahu

Jakých výsledků jsme dosáhli?

38%

nárůst konverzního poměru

33%

nárůst průměrné doby trvání návštěvy

30%

nárůst prohlédnutých stránek za 1 návštěvu

51 %

návštěvníků se vrací

Naše závěry

Musíme navigovat uživatele

Pro uživatele je zásadní jasná navigaci a zřetelným tlačítkům s jasnou výzvou k akci, jen tak provedou konverzi.

Budování brandu musí být citlivé

Budovat osobní brand musíme opatrně, aby nepůsobil egoisticky. To uživatele odrazuje.

Zvolit osobitý přátelský tón komunikace

Uživatelé se na webových stránkách svěřují s palčivými osobními problémy. Vhodný tón komunikace je povzbudí a dá najevo empatii.

Nepoužívat slovo e-shop

Uživatelé jej zcela cíleně ignorovali, nabídku z e-shopu jsme přirozeně zařadili do struktury stránek.

Uživatelé prakticky nescrollovali

Všechny klíčové prvky je nutné umístit nad ohyb stránky.

Přehlednější prezentace kurzů

Na základě testování jsme také zpřehlednili prezentaci kurzů: datum, cenu, přínos a obsahu kurzu.

Chcete také konverzní web? Napište nám!