Atrium je stavební společnost, zaměřujeme se především na dřevostavby a nízkoenergetické domy. V České republice působí od roku 1993, patří mezi první průkopníky montovaných dřevostaveb u nás.

ATRIUM dbá především na vysokou kvalitu domů, staví podle nejmodernějších technologií, má vlastí patentované postupy a celou řadu odborných ocenění a certifikátů.

Před a po testování

 

atrium.png

Co jsme řešili

Redesign

Stránky bylo potřeba zmodernizovat a přizpůsobit očekávání dnešních uživatelů.

Optimalizace konverzní trasy

Mnoho uživatelů totiž ze stránek uteklo, aniž by si nechali zaslat katalog domů, vyplnili některý formulář a podobně.

Podpora brandu

ATRIUM se chtělo prezentovat jako důvěryhodný zdroj informací i lidem, kteří už dům měli nebo o stavbě zatím neuvažovali.

Podklady pro tvorbu nového webu

Řešili jsme, jaké prvky použít, jak postavit strukturu nebo jak otextovat konverzní prvky.

Složení testerů

Do cílových skupin patří ženy a muži bez rozdílu ve věkovém rozmezí 27 - 40 let. Definovali jsme cílové skupiny uživatelů podle požadavku, se kterým uživatel na webové stránky přichází:

  • chci dřevostavbu
  • chci dům, ale nevím, zda dřevostavbu nebo cihlu
  • chci informace, ale stavbu zatím nezvažuji

Rozhodující cílové skupiny jsou první dvě, u nich je cílem konverze, čili zaslání poptávky. Se třetí skupinou mají webové stránky spíše budovat vztah a nabízet jim relevantní informace.

Koho přesně jsme na testování pozvali?

Marie

Marie

27 let, láká jí ekologické bydlení, ale o stavbě zatím neuvažovala
Jaroslav

Jaroslav

35 let, rád by v budoucnu měl dřevěný domek
Lucie

Lucie

26 let, plánuje stavět rodinný dům, dává přednost cihlovému domu
Iveta

Iveta

33 let, minulý rok stavěla rodinný dům
Jiří

Jiří

33 let, před rokem rekonstruoval
Jan

Jan

27 let, hledá informace, rád by stavěl za 5 let

Jakých výsledků jsme dosáhli?

65

odeslaných katalogů měsíčně

35

% uživatelů se vrací

154

% nárůst telefonátů na infolinku

52

% nárůst prům. doby trvání návštěvy

Naše závěry

Zásadní je přehlednost

Uživatelé musejí být schopní informace najít rychle. To platí především v katalogu domů, kde probíhá většina konverzí.

Na úvodní stránce musí být mainstreamový dům

Moderní budova uživatele odradila.

Stránky musejí garantovat kvalitu

Kvalita stavby je pro všechny testery shodně nejvýznamnějším kritérium pro výběr dodavatele.

Zobrazit cenu domů

Všichni testeři chtějí vidět cenu, protože na stavbu mají předem připravený orientační rozpočet.

Zvolit přátelský tón komunikace

Výběr domu pro rodinu je pro ně velmi osobní rozhodnutí, a chtějí partnera, který to bude respektovat.

Fotografie prodávají dům

Ale musí se jednat o reálné fotografie. Testeři shodně odmítali 3D modely jako nerealistické a dávali v katalogu přednost domům s reálnou fotografií.

Chcete také konverzní web? Napište nám!